Anvelopa vara Dunlop Sport Maxx GT
Aderenta si viteza de reactie exceptionale pe carosabilul uscat, pentru sofatul sportiv, de inalta performanta.
- Aderenta superioara pe carosabilul uscat;
- Manevrabilitate precisa si viteza de reactie;
- Stabilitate la viteze inalte si la viraje.
RunOnFlat
Tehnologia Dunlop RunOnFlat permite continuarea deplasarii dupa perforarea sau explozia anvelopei, pe o distanta de pana la 80 km, la o viteza maxima de 80 km/h.
Stabilitate la viteze inalte si la viraje
Anvelopa Sport Maxx GT isi mentine forma la viteze de autostrada, ceea ce ajuta la imbunatatirea stabilitatii si a rezistentei la uzura. Presiunea este distribuita pe intreaga suprafata de contact, rezultatul fiind o tranzitie mai lina de la deplasarea in directie dreapta la viraje.
Manevrabilitate precisa si viteza de reactie
Tehnologia Dunlop Touch combina mai multe caracteristici avansate care ofera manevrabilitate precisa si viteza de reactie. Profilul mai plat al suprafetei de rulare aduce o sectiune mai mare a anvelopei in contact cu drumul, pentru sporirea preciziei de dirijare si pentru imbunatatirea feedback-ului drumului.
Aderenta superioara pe carosabilul uscat, cu tehnologie de curse sportive
Bucurati-va de aderenta exceptionala la drum cu anvelopa Sport Maxx GT. Compusul din suprafata de rulare este amestecat cu negru de fum pentru curse, pentru sporirea aderentei la carosabilul uscat si a performantei de franare.
Tehnologii
Profil mai plat al benzii de rulare
Noua generatie de anvelope Dunlop prezinta un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zona de contact mai mare cu 4-8%, in functie de dimensiunea si tipul anvelopei. O zona mai mare de contact ofera mai multa stabilitate si un feedback mai bun din partea drumului, permitand anvelopelor sa reactioneze rapid si precis.Beneficii
Stabilitate sporita si precizie de dirijare; uzura redusa; stabilitate si precizie excelente la viraje; aderenta superioara pe carosabilul uscat.
Design asimetric al benzii de rulare
Designul asimetric al benzii de rulare ofera manevrabilitate imbunatatita si rezistenta la acvaplanare. Nervura centrala continua sporeste stabilitatea si precizia. Dispunerea asimetrica a canelurilor imbunatateste aderenta pe suprafete ude si uscate.
Compus dublu de silica
Acest compus imbunatateste acceleratia si reduce uzura.
Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT)
Modelele cu MRT utilizeaza 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifesta printr-o foarte eficienta distribuire a presiunii pe suprafata de contact. Efectul este o tranzitie mai lina de la drum drept la curba, conducand la reactii mai precise si progresive.
Protectie maxima pentru flansa jantei (Maximum Flange Shield - MFS)
Un sistem de protectie a flansei jantei. MFS utilizeaza un profil de cauciuc care se intinde in jurul circumferintei anvelopei, deasupra flansei jantei. Acesta creeaza o zona tampon de protectie
Curea fara imbinari (Jointless Belt - JLB)
O tehnologie de captusire hibrid care reduce deformarile circumferintei la viteze mari.
RunOnFlat
Tehnologia Dunlop Self Supporting (Dunlop Self Supporting Technology - DSST)Tehnologia Dunlop RunOnFlat permite continuarea deplasarii pana la 80 km dupa o perforare sau explozie. Anvelopele RunOnFlat utilizeaza pereti laterali ranforsati, care permit pastrarea mobilitatii anvelopei dupa pierderea completa a presiunii aerului.Notificare privind siguranta Anvelopele Dunlop RunOnFlat trebuie montate doar pe autoturismele concepute pentru anvelope de tip „run flat" si echipate cu un dispozitiv de avertizare de presiune, complet functional, cum ar fi Dunlop WARNAIR. Nu se recomanda depasirea distantei maxime de 80 km/50 mile si a vitezei maxime de 80 km/h/50 mph. Consultati manualul autoturismului dvs. pentru a afla recomandarile producatorului, deoarece unele autoturisme pot fi diferite.
Sistemul specific pentru locasul talonului
Consolideaza legatura intre anvelopa si janta, asigurand un sofat mai precis. La fel ca aderenta dintre mana dvs. si volan, sistemul specific pentru locasul talonului creste capacitatea de control si asigura un feedback exceptional din partea drumului.
Compus Silica-Plus
Un compus aflat in compozitia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigura un nivel inalt de aderenta, in special pe carosabilul ud si la temperaturi scazute.
Raport gol-plin variabil
Designul asimetric al benzii de rulare cu raport gol-plin variabil ofera rezistenta imbunatatita la acvaplanare. Blocul masiv al umarului exterior asigura dispersia rapida si fara turbulente a apei, furnizand o uimitoare stabilitate la viraje.
Nanoparticule
Compusul din banda de rulare este amestecat cu nanoparticule din negru de fum specific anvelopelor de curse. Aceste nanoparticule sunt combinate cu rasina si polimeri pentru a asigura o aderenta excelenta pe carosabilul ud si uscat.
Vezi si: Anvelope Vara